(საქონელზე (შემდგომში პროდუქტები) დეფექტების უფასო აღმოფხვრა დადგენილ საგარანტიო ვადაში).
ამ ქვითარს აქვს ერთჯერადი ხელშეკრულების ძალა კონტრაქტორსა და მომხმარებელს (მომხმარებელს) შორის.
1. დამკვეთი (მომხმარებელი) თანხმდება, რომ პროდუქტი მიიღება კონტრაქტორის მიერ წინასწარი დაშლის გარეშე, შიდა დაზიანებისა და ინსტრუმენტული დეფექტების შემოწმების გარეშე. პროდუქტის დეფექტ(ებ)ის აღწერა ან/და დეფექტ(ებ)ის გამოვლინება ფიქსირდება დამკვეთის (მომხმარებლის) მიხედვით პროდუქტის მიღების მომენტში.
2. საგარანტიო რემონტისთვის საქონლის მიღებისას, კონტრაქტორი დამკვეთის (მომხმარებლის) თანდასწრებით ამოწმებს საქონლის სამომხმარებლო თვისებებს, მის სისრულეს, გარეგნობას, სერიულ ნომერს, დამზადების თარიღს, მწარმოებლის ან კონტრაქტორის ბეჭდების (მწარმოებლის სახელით) და საგარანტიო ბარათებს და ადგენს ხარვეზს.
3. საგარანტიო რემონტის მიკუთვნებას კონტრაქტორი განსაზღვრავს მხოლოდ პროდუქტის დაშლის, შემოწმებისა და დიაგნოსტიკის შემდეგ. თუ პროდუქტის დეფექტი ეკუთვნის საგარანტიო შეკეთებას, დამკვეთი (მომხმარებელი) იძლევა თანხმობას პროდუქტის შეკეთებაზე/გამოცვლაზე საგარანტიო მომსახურების პროცედურის შესაბამისად.
4. კონტრაქტორს უფლება აქვს უარი თქვას დამკვეთის (მომხმარებელს) პროდუქტის საგარანტიო შეკეთებაზე, თუ გამოვლინდება, რომ დამკვეთი (მომხმარებელი) არ აკმაყოფილებს მწარმოებლის მიერ დადგენილ ექსპლუატაციის წესებს. დამკვეთის (მომხმარებლის) ბრალის გამო პროდუქტის გაუმართაობის შემთხვევაში (ოპერაციის წესების შეუსრულებლობა), საოპერაციო დოკუმენტებით, საგარანტიო ბარათით გათვალისწინებული ბეჭდების ან დამცავი ელემენტების არარსებობის შემთხვევაში, დამკვეთი (მომხმარებელი) კარგავს საგარანტიო მომსახურების უფლებას. ამ შემთხვევაში, კონტრაქტორს, დამკვეთის (მომხმარებლის) მოთხოვნით და თუ ეს შესაძლებელია, შეუძლია შეასრულოს პროდუქტის სამსახურებრივი მოვლა მომხმარებლის (მომხმარებლის) ხარჯზე საგარანტიო მომსახურების შემდგომი მომსახურების არსებული ფასების შესაბამისად.
5. საქონლის გამოცხადებული დეფექტ(ებ)ის გამოვლენის პერიოდული ხასიათის შემთხვევაში საგარანტიო შეკეთების დასაწყისი ითვლება კონტრაქტორის მიერ ასეთი ხარვეზის გამოვლენის დღეს.
6. მხარეები (დამკვეთი (მომხმარებელი) და კონტრაქტორი) თანხმდებიან გააგრძელონ საგარანტიო შეკეთების ვადა 30 (ოცდაათი) კალენდარულ დღემდე კონტრაქტორის მიერ პროდუქტის მიღების დღიდან, რემონტისთვის საჭირო სათადარიგო ნაწილების არარსებობის შემთხვევაში.
7. კონტრაქტორი არ არის პასუხისმგებელი: პროდუქტებში დამკვეთის (მომხმარებლის) ნებისმიერი ინფორმაციის შესაძლო დაკარგვაზე; დამკვეთის (მომხმარებლის) მიერ პროდუქტებში დაყენებული პროგრამული უზრუნველყოფის დაკარგვისთვის; დამკვეთის (მომხმარებლის) მიერ დაყენებული დამცავი მინის, ფირის და/ან სხვა დამატებითი აქსესუარების დაზიანებისთვის, რომლებიც არ შედის მწარმოებლის მიწოდების კომპლექტში.
8. თუ სერვის ცენტრის მიერ დიაგნოსტიკის დროს საქონელში არ იქნა აღმოჩენილი გაუმართაობა ან/და დეფექტი ან აღმოჩენილი დეფექტები/დარღვევები არ არის საგარანტიო შემთხვევა და დაკავშირებულია აღჭურვილობის მუშაობის პირობების დარღვევასთან, დიაგნოსტიკის ღირებულებას იხდის კლიენტი სერვის ცენტრის სტანდარტული ტარიფებით.
მე ნებაყოფლობით ვეთანხმები შეზღუდული პასუხისმგებლობის კომპანია " iSupport "-ს, საიდენტიფიკაციო კოდი: -------- მისამართი: -------- , ჩემი პერსონალური მონაცემების შესაგროვებლად და დასამუშავებლად ფაილების კაბინეტებში ან/და საინფორმაციო და სატელეკომუნიკაციო სისტემის მეშვეობით საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებული მომხმარებელთა უფლებების განსახორციელებლად, საბუღალტრო და საგადასახადო აღრიცხვაზე, კანონმდებლობის მოთხოვნების შესაბამისად სტატისტიკური, საანგარიშგებო, ადმინისტრაციული ინფორმაციის მომზადება მომხმარებელთა უფლებების განხორციელების შესახებ.
ვადასტურებ, რომ მივიღე შეტყობინება მითითებული მიზნისთვის შპს "ISUPPORT"-ის პერსონალურ მონაცემთა ბაზაში "მომხმარებლებზე" ჩემს შესახებ ინფორმაციის შეყვანის შესახებ, ასევე ინფორმაცია საქართველოს კანონით განსაზღვრული ჩემი უფლებების შესახებ "პერსონალური მონაცემების დაცვის შესახებ", ჩემი პერსონალური მონაცემების ადგილმდებარეობა, ჩემი პერსონალური მონაცემების მფლობელის ადგილმდებარეობა.